Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

luni, 16 mai 2016

OPERAȚIUNEA ”BURTA JOS” 3


Am revenit, astăzi 17 mai 2016, așa cum am promis, cu un video care arată greutatea mea actuală care este, așa cum se observă pe cântar, de 92,7 kg. Nu am mai alergat, în această perioadă, din motive obiective doar, am redus pâinea și dulciurile. De astăzi, am reânceput alergarea. Vă voi ține la curent, periodic, cu evoluția greutății mele, ca să demonstrez că, este singura metodă SĂNĂTOASĂ de a slăbi. Reamintesc celor care, nu au citit ce am scris eu, într-o postare anterioară că, ”metodele” rapide de slăbit, cu tot felul de substanțe SUNT DĂUNĂTOARE corpului uman. Nu vă aventurați, în asemenea acțiuni pentru că, dereglările pe care le produc, uneori, sunt IREVERSIBILE și, vă veți chinui, toată viața, cu tot felul de probleme. Vă doresc multă sănătate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu