Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

luni, 30 mai 2016

DUPĂ 26 DE ANI !



De 26 de ani noi, cetățenii acestei țări așteptăm cuminți și, cu speranță, să trăim într-o societate DEMOCRATICĂ. Din patru în patru ani și, din cinci în cinci ani (pentru președinte), ne tot punem speranțe că, poate, de data asta, cei care vor fi aleși vor fi, în primul rând OAMENI și, vor ”lucra” și pentru binele țării. Se vede treaba că, nu prea avem noroc !? Sau, poate, nu este vorba de noroc ci, de ceva mult mai grav care aduce a COMPLOT (!?) asupra acestei biete țărișoare care, nu are altă vină decât că ”a dăruit-o Dumnezeu cu de toate”, mai puțin cu OAMENI patrioți care, să lupte pentru DEMOCRAȚIE. Și, cum unii, dintre ”prieteni” se conduc după sloganul ”ce-i al meu, este al meu, iar, ce-i al tău ESTE AL NOSTRU !?” și, coroborând și cu existența ”cozilor de topor” de pe meleagurile noastre, care de-abia așteaptă ”să se pună bine cu stăpânii” JAFUL este ca și făcut. Nu mai trebuie război, ca pe timpul romanilor ci, doar niște TRĂDĂTORI DE ȚARĂ care pentru niște funcții în stat și, câțiva ”arginți” o vând și pe mămica lor, cu tot cu arborele genealogic. Se zvârcolesc STRĂMOȘII NOȘTRI ÎN MORMINTE când văd, ce-a ajuns acest teritoriu, pe care l-au apărat mii de ani de dușmani iar noi, nevolnicii, nu avem măcar curajul, să iesim în stradă, când unii TICĂLOȘI îi omoară, cu premeditare, pe cei dragi nouă, cănd ajung în spitale să caute vindecarea trupească. Îmi este rușine, de neputința mea !? Îi întreb, pe cei care nu se mai satură să tot fure : Voi, chiar nu vă dați seama că, tot efortul vostru este în zadar !? Dacă tot ajungeți în pușcărie, ce rost are să furați !? Cum justificați voi, în fața copiilor voștri, furturile pe care le comiteți !? Mie, mi-ar fi atâta rușine că, m-aș ascunde de oameni, pentru tot restul zilelor. Voi de ce nu gândiți ca mine și, ca majoritatea covârșitoare a acestui popor !?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu