Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

joi, 4 iulie 2013

IARTA-L TU, DOAMNE, CA EU NU POT SA-L IERT !




Nu am urat in viata mea atat de intens, ca acum. Am avut, ca fiecare dintre voi, episoade in viata cand, am simtit acest sentiment pentru anumiti indivizi, dar NICIODATA ca acum. Cred ca acest sentiment il voi avea, pentru acest individ, pana voi muri, indiferent cate fapte bune !? va face acesta sau, cata pocainta!? va manifesta. Si, nu-l voi ierta, nici atunci cand imi voi fi terminat rostul meu pe acest pamant, pentru ca nu pot sa uit, cata umilinta au indurat camarazii mei de arme care au murit "de inima rea", plecand in etenitatate cu gustul amar al unei vieti irosite, dupa ce si-au inchinat-o TARII, slujind-o cu credinta. Nu pot sa-l iert pentru ca  a distrus TARA care, nu va mai putea fi NICIODATA, cum a fost. Nu pot sa-l iert pentru  copiii care s-au sinucis de dorul mamelor lor plecate,  sa-si castige painea, in cele patru zari,  si care nu vor mai invia NICIODATA. Nu pot sa-l iert pentru familiile care s-au destramat, din cauza ca unul dintre soti a plecat, in cele patru zari, ca sa trimita bani de-acolo, sa nu moara cei dragi lor,  de foame. Nu pot sa-l iert pentru ca,   A LOVIT ACEL COPIL, DE LA PLOIESTI, CU PUMNUL IN FATA, ca ultimul borfas, betiv si plin de ura. Nu pot sa-l iert pentru ca "a lovit" in ARMATA TARII, care a facut INDEPENDENTA, UNIREA CEA MARE, care a luptat cu eroism in cele doua razboaie mondiale, a trecut de partea poporului la revolutia din 1989 si  si-a sacrificat, o parte din cadrele militare (mare parte dintre ele avand in jur de 35-40 de ani), atunci cand s-a facut restructurarea armatei, pentru ca Romania sa poata intra in NATO. Nu pot sa-l iert pentru ca, sfideaza milioane de cetateni romani care, intr-un cor i-au "strigat", prin votul de la referendum : "Pleaca acasa si, lasa-ne in pace!"
Va intreb : "Cum poti sa ierti un asemenea... (nici nu stiu ce este in realitate, pentru ca, un OM isi dadea demult demisia si, salva, ce mai putea fi salvat, din aceasta TARA)".
Daca acum, in timp ce scriu, mi s-ar arata Dumnezeu si m-ar ruga sa-l iert, i-as raspunde si Lui : " Iarta-l Tu, Doamne, ca eu nu pot sa-l  iert!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu