Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 11 iunie 2011

Ganduri..

Am primit un raspuns la precedentele mele "Ganduri..." si, sunt tare dezamagit. Nu ma asteptam ca, cineva, pe care il credeam prieten, sa ma atace atat de dur. Dar, in viata mea, am mai patit dezamagiri si, una in plus, nu mai conteaza. Nu o sa-i raspund cu aceeasi moneda, nu pentru ca nu as putea (din contra) ci, din respect pentru mine. In democratie, avem dreptul la opinie, cu o singura conditie: sa-i lasam si pe ceilalti, indiferent daca suntem sau nu de-acord cu ei, sa-si afirme ideile, fara a-i jigni. O societate, cu adevarat democratica, este aceea, in care, diversitatea de opinii face diferenta, de totalitarism. Dar, ca sa ai opinii pertinente trebuie sa inveti. Cu alte cuvinte, sa mergi la scoala si, acolo, sa inveti carte (nu sa consumi droguri sau, sa stai in parc) si, credeti-ma, inainte de 1989 se facea carte foarte serioasa. Nu ajunge sa ai o diploma si, gata, esti destept. Ma bufneste rasu-plansu, cand mai vad anumite C.V-uri ale cunostintelor mele, pline de tot felul de "studii", pe care, pe unele, le-au "luat" cu bani. Pentru ce!? Doar diploma nu-l face mai destept! Si-atunci? Asa, ca sa "dea bine"! Daca esti destept, asta se vede dupa cum vorbesti si, in special, dupa cum te comporti fata de semenii tai, altfel, esti o fiinta rationala care se apropie, instinctual, mai mult de necuvantatoare. Si, in final, as vrea sa va fac o marturisire. Cand am terminat liceul, am simtit ca, parca, mi s-a luat un val de pe ochi! Vedeam lucrurile, din jurul meu, cu alti ochi. Este ca atunci, cand mergi la oftalmolog si, dupa ce-ti pui ochelarii la ochi, vezi totul clar! Iar, dupa ce am terminat si faculatatea, am devenit un pic, mai intelept. Asa am simtit eu, devenirea mea ca om! Asa doresc sa simta toti, cei aflati acum pe bancile scolilor. Pentru cei care, nu au avut acest privilegiu, ii rog sa ma ierte ca, sunt atat de putin modest.
Concluzia o gasiti la intrarea pe blogul meu dar, o repet cu alte cuvinte: Invatati(cititi) carte, ori de cate ori aveti posibilitatea. Veti vedea viata(lumea) ca este  frumoasa si, veti deveni mai buni, cu fiecare zi care trece!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu