Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 22 martie 2014

MAESTRUL MIRCEA DIACONU


  Din păcate, realitatea crudă în care trăim îmi dă dreptate, în ceea ce am scris pe acest blog, și anume faptul că, marea majoritate a celor care s-au perindat pe la putere, din 1989 încoace, au creat legi, de cele mai multe ori, doar pentru ei și, în cazul de față, Legea electorală a fost construită,  de-așa manieră, încât nu care cumva, alții, mai deștepți  decât ei să le ia locul, la conducerea țării. Se vede aceasta în aceste zile cand, Maestrul Mircea Diaconu încearcă să îndeplinească acele condiții impuse de Legiuitor, pentru a se înscrie în cursa electorală. Eu am scris, despre partidele politice ca sunt o frână în dezvoltarea firească a societății. Am mai scris că totuși, dacă cineva dorește sa înfiinteze un partid politic, foarte bine, să înființeze DAR, NU PE BANII DE LA BUGETUL TARII!? ci pe banii sponsorilor(LA VEDERE) sau, a cotizanților. Nu trăim într-o societate concurențiala? Atunci, să reziste cine este cel mai bun! Nu? Ia să vezi ce curățenie s-ar face in rândul partidelor politice! Și-atunci, natural, firesc, toți acești ”lipitori de afișe” ar dipărea din viața politică și, s-ar duce la muncă, că altfel ar muri de foame. Degeaba am intrat în NATO și în UE (pentru care am distrus, ”la propriu”, economia Romaniei) pentru că, pe ”mai marii” de pe-acolo, nu-i interesează ca în tara noastră să fie,  cu adevărat, democrație ci, doar, să-și poată face ei jocurile, ori de câte ori doresc sau, au vreun interes, de orice natură. Și noi, ”poporul prost”, stăm și ”înghițim” toate mizeriile pe care le fac unii dintre politicieni.
 Dacă vă place cum trăiți , vă doresc să trăiți așa, dacă nu vă place, aveți cea mai cumplită armă a democrației, ȘTAMPILA!?  Folosiți-o cu discernământ și,  trimite-ți,  la conducerea țării, pe cei mai buni dintre noi. 
  Doamne ajută!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu