Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 mai 2012

Incerc sa inteleg...

Incerc sa inteleg lumea in care traiesc si trebuie sa recunosc, uneori,  ca nu ma regasesc in ea. Poate pentru ca, am fost educat de parinti, de scolile pe care le-am absolvit, de colectivele pe unde am lucrat, de prieteni, etc. in spiritul dreptatii, sinceritatii, solidaritatii, corectitudinii, etc. Ma uit in jur si nu mai regasesc aproape nimic, din ce ma determina odinioara, sa fiu multumit de ceea ce sunt. Este drept ca a disparut generatia tatalui meu, la care ma raportam atunci cand aveam indoieli.  Este generatia care a luptat in cel de-al doilea razboi mondial si, care a dat un tribut serios de vieti omenesti, pentru aceasta tara. Este generatia care a reconstruit Romania, dupa razboi, si ne-a lasat-o noua, fara nici o datorie. Iar noi, in naivitatea  noastra, am acceptat sa fim condusi, timp de 22 de ani, de niste NENOROCITI, care au DISTRUS aproape tot.  Ce le lasam noi copiilor nostri? O tara fara industrie, fara agricultura, fara resurse materiale, fara infrastructura si, cu o datorie imensa la F.M.I.  Am asistat, traind parca intr-un vis urat, la toate hotiile pe care le-au facut cei care ne-au condus. Si, acum, toti cei care au distrus aceasta tara, vin iarasi sa ne prosteasca, promitandu-ne cate in luna si in stele. Nu-i frumos!?! Ce trebuie sa facem noi cand un hot, pe care il stii ca ti-a furat din casa, vine la usa ta si, te roaga sa-l angajezi, ca sa-ti conduca gospodaria, adica TARA. Ori il luam la bataie (ceea ce nu recomand, cu toate ca asta ar merita), ori, cel mai indicat lucru, sa chemam organele in drept sa-l aresteze. Dar pentru a-l aresta, trebuie sa iesim la vot, sa-i depasim pe francezi la procentaj, sa alegem OAMENI DE NADEJDE nu HOTI.  Numai asa, mai putem spera, chiar daca este un pic cam tarziu, ca mai avem o sansa, ca tara aceasta sa-si revina la normal. STA IN PUTEREA NOASTRA! IESITI LA VOT! ALEGETI CU MINTEA SI CU GANDUL LA URMASII VOSTRI! GANDITI-VA CA ESTE, POATE ULTIMA SANSA. NU CRED CA VOM MAI AVEA, PREA CURAND, SANSA PE CARE O AVEM ACUM. DUMNEZEU SA VA LUMINEZE MINTEA, ATUNCI CAND VETI FI IN CABINA DE VOT! DOAMNE AJUTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu