Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 6 mai 2012

Ce dezastru!


                          (Acesti tineri, sunt o parte, din echipa care realizeaza "Romania te iubesc!")


Mi-a trimis cineva pe adresa mea de e-mail o inregistrare a unei emisiuni de la Pro Tv, "Romania te iubesc!"
Stiam de dezastrul care s-a produs in Romania, dupa 1989,  pentru ca am 58 de ani. Am fost martor, atunci cand s-au construit, aproape toate, aceste obiective economice si, aceeasi calitate am avut-o si cand, o mana de SCELERATI, fara DUMNEZEU, au distrus tot ce avea valoare materiala in tara noastra. Le-am vazut fizionomia unora, din pacate, si "romanasi" de-ai nostri, care incercau sa explice reporterului, ca ei nu au facut nimic ilegal!?! Daca ar fi fost in fata mea, acei indivizi ar fi primit, cel putin, niste epitete din ale neaose de-ale noastre, nu mai vorbesc de alte "cuvinte de duh". Chiar daca nu am avut eu "norocul" sa fiu  reporterul care i-a intervievat, le transmit, pe aceasta cale indirecta, urmatoarele. Mai nenorocitilor, voi credeti ca Dumnezeu doarme? Nici nu stiti cand veti fi loviti de pedeapsa lui. Voi trebuie sa stiti, ca prin actiunile voastre diavolesti (banul este ochiul dracului, nu?) ati nenorocit milioane de oameni din tara asta, care nu mai au locuri de munca. Blestemele lor si ale copiilor lor, va vor ajunge dincolo de mormant. Si in IAD, acolo unde veti putrezi vesnic, veti auzi plansul neputintei lor. Veti inebuni acolo, in smoala (asta imi place sa cred), de infinite ori, ori de cate ori  va veti aduce aminte, de jalea celor pe care i-ati nenorocit, prin actiunile voastre necugetate,  lipsindu-i de elementara bucata de paine de pe masa. Fiti blestemati pe veci! Samanta voastra biologica sa sece odata cu voi! Sa va imputinati pana si in IAD pentru ca si IADUL este prea putin pentru voi, pentru raul pe care l-ati facut, cat ati facut umbra pamantului.
DOAMNE te implor, inchide IADUL, atunci cand ultimul, din aceia FARA DE FRICA TA, se va fi "stabilit cu domiciliul" acolo, si nu-i mai lasa, nici acolo, sa fie liberi. Amin!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu