Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 25 iunie 2010

Scrisoare catre fiul meu.

Cand te-am vazut pentru prima data la poarta maternitatii, fiindu-mi dat in brate de o asistenta pentru a te lua acasa, te-am privit cu uimire, vrand sa recunosc imediat trasaturile mele sau ale mamei tale. Nu am reusit sa observ nimic, pentru ca dupa ce te-am luat in brate, m-am concentrat doar sa nu ti se intample ceva rau. Niciodata nu am fost atat de emotionat! Eram atat de mandru! Te-am dus acasa cu mama ta si te-am crescut si educat asa cum ne-am priceput mai bine. Te-am pus pe tine in centrul "universului" nostru. Am intampinat multe greutati materiale de-a lungul timpului, dar dragostea pentru tine, ne-a mobilizat pe mine si pe mama ta, de fiecare data. Din pacate, intre timp, mama ta a plecat la ceruri si ne-a lasat pe mine si pe tine, incremeniti in durere. Nu pot sa-l cert pe Dumnezeu pentru aceasta pierdere iremediabila pentru noi, el stie mai bine de ce a facut asta. Chiar daca eu am ramas ca o pasare zburatoare fara o aripa, am continuat sa am grija de tine, asa cum m-am priceput mai bine. Ai crescut sub ochii mei si cand ai devenit licentiat, am fost foarte mandru de tine si de mama ta, care ti-a insuflat, de la inceputul instructiei tale scolare, dragostea pentru invatatura. Recunosc ca am facut si multe greseli. Nu am nici o scuza pentru ce am facut, doar ca cea care imi dadea echilibru si un anumit sens a existentei mele, a disparut pur si simplu si m-am trezit intr-un pustiu sufletesc, pe care, numai cei care au trecut prin ce am trecut eu, ma pot intelege. Sper ca in timpul cat Dumnezeu imi va mai ingadui sa traiesc pe acest pamant, sa reusesc sa mai indrept din greselile pe care le-am facut. Acum ai ajuns la un moment de rascruce din existenta ta, cand trebuie sa-ti alegi pe cea care-ti va oferi echilibru si sprijin in viata. Sper sa ai parte de dragostea celei care-ti va fi mireasa vietii tale, cel putin la intensitatea dragostei parintilor tai. Ai privilegiul, ca pe langa Dumnezeu care-ti calauzeste pasii, mai este cineva care te ocroteste din ceruri, mama ta.
Sa fii fericit dragul tatii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu