Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 22 august 2010

Am fost...

Am fost plecat in vacanta si am revazut unele locuri dragi si am vazut altele noi la care "jinduiam" demult. O Doamne, cat de frumoasa este tara aceasta! Dar, in acelasi timp, cat de putin intretinuta. Tara este ca o casa, daca nu faci curat, din cand in cand, devine prafuita, fara stralucire si cu un aer posomorat. Asa am simtit si eu cand am ajuns in anumite locuri frumoase. Nu mai exista preocupare si responsabilitate decat la putini oameni. Majoritatea doar folosesc natura si cand pleaca, lasa in urma lor numai gunoaie. De fapt lasa ceia ce sunt. Si ceia ce este mai grav este, ca din aceasta categorie sunt si oameni instruiti de la care ai fi avut pretentia sa fie un exemplu pentru ceilalti. Acum cred, cu convingere, ca numai masurile coercitve combinate cu o educatie in scoala, pe tema pastrarii mediului inconjurator ne mai poate salva. Altfel vom trai vesnic in mizerie langa bogatiile imense pe care ni le-a dat Dumnezeu. Poate ca sunt cam dur dar asta simt cand vad oameni in toata firea, unii cu scoala multa, care la o discutie despre civilizatie iti vorbesc de cum sunt nemtii, englezii, americanii,etc. iar cand pleaca de la un picnic, in loc sa faca ce fac cei pe care ii lauda, adica sa stranga gunoiul si sa-l duca la tomberon, lasa totul in natura. Grav este ca unii au si copii si acestia memoreaza ceia ce fac parintii lor si daca mai tarziu, nu se vor autoeduca, vor face la fel ca ei.
Frumoasa tara, jalnica populatie(numai aceia care nu inteleg ca a fi civilizat inseamna a fi curat, politicos, tolerant, bun, cinstit, corect, punctual,etc.)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu