Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 1 aprilie 2016

OPERAȚIUNEA ”BURTA JOS”

Am hotărât să încep, să slăbesc ! Am citit pe internet pe, www.csid.ro/calculator-greutate-ideală/ și am aflat că sunt OBEZ DE GRADUL I !? După cum se observă pe video, am 95 de kg.!? Așa că, de astăzi, 01aprilie 2016 (nu este nicio glumă) am început să slăbesc. Programul va fi cu alergare și regim alimentar sănătos, cu mai puțină pâine(cam 2 felii pe zi și, NUMAI PÂINE INTEGRALĂ SAU GRAHAM) și, fără zahăr. În rest, combinațiile cunoscute de alimente, ținand cont de regulile alimentației zilnice, pe care le găsiți pe acest blog. Cine vrea să se întreacă cu mine, îi doresc mult succes ! Dacă voi ”concura” singur, am o singură dorință : să nu ies pe locul doi !? În fiecare săptămână, voi posta un filmuleț cu ”cântarul”, ca să vedeți și voi evoluția mea. Poate, vă molipsiți de la mine și, începeți și voi. La ”bună vedere” !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu