Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

luni, 4 aprilie 2016

ALEARGĂ VASILE, ALEARGĂ...

Așa cum v-am scris, în postarea aterioară, astăzi am început să alerg, pentru operațiunea... ”burta jos” !? Am plecat în parcul orașului și, am început alergarea așa cum știam eu, că făceam acum mulți, mulți ani. Nu am făcut decât 50 de metri că, deja obosisem!? Am continuat cu mersul alert apoi, am reânceput să alerg și, tot așa, cu alternanță, până am terminat de înconjurat parcul. În total cam, 15 minute !? Pentru început, nu-i rău! Urmează ca, în zilele care vin, să măresc timpul de alergare și, sper ca, în scurt timp, să pot alerga continuu, pe toată durata antrenamentului. Cand mă gândesc, ce-am fost și,  ce-am ajuns !? Dar, gata cu văcăritul. Mâine este o nouă zi, una care, TREBUIE  să-mi aducă o satisfacție mică dar, care să-mi demonstreze mie, că se poate. Încercați și voi! Orice materializare a unui vis, începe cu primul pas,  ca să parafrazez o zicală celebră.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu