Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 11 martie 2016

SLĂBIRE ȘI MENȚINERE

Am citit tot felul de metode de slăbit, recomandate de tot felul de ”doctori”! Eu vă spun din experiența mea proprie. A fost o perioadă în tinerețea mea când, am făcut, ÎN FIECARE ZI, alergare, uneori și lucru la ”aparate”. Au fost ani întregi, în acea perioadă, când greutatea mea era una fixă, 67 de kilograme. Au trecut anii și, nemaifăcând alergare am ”luat în greutate”, destul de mult. Concluzia pe care, eu am tras-o de-aici, este următoarea: Singura metodă de slăbit este efortul fizic, făcut stiințific(cu control medical periodic, alimentație sănătoasă etc.), prin care caloriile sunt ”arse” iar organismul își reglează funcțiile firesc, în timp. Nu mai umblați ”după cai verzi pe pereți” pentru că, este foarte periculos. Prin aceste ”metode” nu faceți decât să dereglați funcțiile organismului uneori, ireversibil. Sunt atâtea cazuri, care s-au soldat cu îmbolnăviri grave uneori, cu decese încât, este absurd să mai experimentați și voi aceste metode aiuristice. Vă doresc,să începeți alergatul,cât mai curând, dacă se poate de mâine!  Sănătate multă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu