Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 3 august 2012

Daca mai...

Daca mai trebuia o dovada, ca traim intr-un stat in disolutie a venit inca o dovada, cu ocazia acestui referendum. Cum este sa ai institutii care sa aiba in sarcina tocmai acest obiect de activitate, adica numararea la propriu a populatiei, actualizarea permanenta a numarului acesteia, verificarea incrucisata, intre institutii a numarului populatiei si, atunci cand trebuie sa folosesti aceste date  la alegeri sau la referendum  sa ti se raspunda, de catre aceste institutii, ca ele  nu pot garanta exactitatea datelor!?! Mai este ceva de comentat? Cand am scris aici ca acest tip de societate  nu mai corespunde din punct de vedere istoric, ca partidele politice si-au epuizat rolul lor in societate, cred ca foarte multi ati zambit si, probabil, continuati sa mai zambiti si acum cand cititi aceste randuri zicandu-va, in sinea voastra, ca de, am si eu dreptul la opinie, in rest, tot ce afirm aici sunt niste bazaconii. Vreau sa-mi promite-ti ceva, ca atunci cand se va intampla ceea ce afirm eu  aici, sa va aduceti aminte de mine si sa va cereti scuze, in sinea voastra,  pentru suficienta de care dati dovada acum. Pentru cei care cititi de curand acest blog cautati in arhiva si gasiti parerea mea despre noul tip de societate umana care, dupa parerea mea, ar trebui implementat. In rest, va doresc la toti sanatate, vorba cronicarului.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu