Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

luni, 13 august 2012

MI-E SCARBA.

Ieri  mi s-a intamplat un lucru pe care eu, profan in ale calculatorului, nu mi-l pot explica. Dupa ce am scris despre un anumit personaj, care astazi este foarte detestat in Romania , brusc, la un click  pe care l-am dat pentru a-mi crea spatiu de scris, s-a sters tot ce scrisesem!?! Poate este o intamplare, poate calculatorul meu a reactionat asa, pentru ca este un pic "bolnav"!?! In orice caz, astazi m-am hotarat sa scriu din nou, despre acelasi personaj, sa vad daca se mai intampla ca ieri. Deci, ieri scriam  ca acest personaj trebuie sa raspunda, in fata procuraturii,  acum cand nu mai are imunitate despre:
1. Atribuirea, fara temei legal, a unui apartament de 200 metri patrati, in "buricul targului". Deci, el a facut cererea si a inaintat-o tot  lui !?! si, culmea, a fost si aprobata. Pentru cei care nu cunosc legea cu pricina, le spun ca un cetatean roman putea sa primeasca repartitie pentru o casa (generic) din fondul locativ de stat, daca nu mai primise o alta locuinta, pe teritoriul Romaniei sau, daca nu avea o locuinta proprietate personala. Ori acest cetatean a primit in Constanta, in perioada lui Ceausescu, un apartament iar, dupa 1989 si-a cumparat si  o vila in Bucuresti.  In concluzie, NU AVEA DREPTUL la o locuinta din fondul Primariei Capitalei ;
2. Dosarul "Flota";
3. Suspiciunea de spalare de bani, in legatura cu terenul pe care "l-ar fi cumparat" de la un om de afaceri roman, cu un pret sub pretul pietei iar, dupa putin timp, l-a vandut pe piata libera cu un pret foarte mare.
4. Suspiciunea de implicare in acordarea de energie ieftina, unor oameni de afaceri, de origine rusa, care sunt patronii ALRO;
5. Si multe alte ilegalitati pe care le-a comis sau, le-a patronat, din functiile pe care le-a detinut.
Daca procuratura nu se autosesizeaza in legatura cu aceste fapte si se autosesizeaza in legatura cu votul unor domnisoare care au venit la vot in costum de baie, ce putem noi gandi !?! CA PROCURATURA GENERALA ESTE ASERVITA ACETUI PERSONAJ. Este Romania, din acest punct de vedere, un stat de drept? Nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Este un stat mafiot, care actioneaza dupa bunul plac al unor afaceristi si politicieni  verosi, pe care nu-i intereseaza respectarea legii ci doar clamare ei. Adica, vin in public si striga, in gura mare, ca ei respecta legea  iar dupa ce nu-i mai vede nimeni o incalca cu nonsalanta fara sa dea socoteala nimanui. Si culmea, organismele internationale le fac jocul!?! Refuz sa cred, ca aceste organisme nu sunt informate "la zi", cu ce se intampla in Romania. Si-atunci care este solutia?
SOLUTIA ESTE, CA POPORUL SA NU-I MAI PERMITA ACESTUI PERSONAJ SA REVINA LA PUTERE, PRIN ORICE MIJLOACE. Chiar asa de rau a ajuns acest popor sa nu poata reactiona, la faradelegile ORICUI? Nu exista CAUZA mai nobila, pentru un cetatean al oricarei tari, decat apararea democratiei. A disparut el Ceausescu care era aparat de Securitate, si nu poate fi inlaturat, de la putere, UN BISNITAR!?! Refuz sa cred acest lucru. Daca se doreste un nou "1989" il vor avea. Ne-am saturat de "papusari" in fruntea Statului Roman, VREM CONDUCATORI ADEVARATI.
Ii avertizez pe toti cei care doresc rau patriei mele, ca noi romanii suntem foarte toleranti dar, NU SUNTEM PROSTI. Cand ne va ajunge cutitul la os, vai si amar de cei care ne vor sta impotriva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu