Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

joi, 28 iulie 2011

Am intrat pe una ...

Am intrat pe una din retelele de socializare si, din prieten in prieten, am descoperit persoane foarte dragi mie si copilului meu, de care nu mai stiam nimic, demult, de cand au plecat, pe alte meleaguri, sa-si gaseasca rostul in aceasta viata. Ce repede a trecut timpul! Ce mari au crescut! Nu-mi vine sa cred ca sunt "atat de batran"! Dar cand vad fiintele mele dragi, din partea primei mele sotii( Dumnezeu s-o aiba in paza), care mai ieri erau scolari si acum sunt ditamai domnisoare si domnisori, ma apuca o nostalgie cumplita. Unde sunteti voi anii tineretii mele? Pentru voi, cei care mai ieri erati copii si astazi sunteti oameni maturi, ma rog la bunul Dumnezeu sa va dea sanatate si putere, ca sa intampinati greutatile vietii si sa le depasiti fara prea multe "urme". Sa va traiti tineretea frumos, fara copromisuri majore si, sa fiti fericiti! Va imbratisez cu dor si drag!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu