Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 7 noiembrie 2015

TREBUIE SA NE REVOLTAM IN STRADA


Postam pe facebook, in data care se vede mai jos, acest indemn de bun simt, pentru a iesi in strada, ca ultima solutie pentru a forta factorii de decizie din tara noastra sa faca ceva, pentru a schimba PRIN FORTA atitudinea celor care se cred eterni in politica romaneasca. Ei uite ca lucrurile s-au "miscat" si, suntem la momentul favorabil de a gasi o solutie nationala pentru un nou inceput. Depinde numai de noi daca o vom fructifica sau, o vom pierde, ca in decembrie 1989.

Vasile Onofrei
La câte tragedii trebuie să mai asistăm ca să ne trezim din lâncezeala aceasta bolnăvicioasă? Recunosc că și eu mă comport la fel pentru că, nu am găsit, încă, conducătorul pe care să-l urmăm. Ne-am înșelat de fiecare dată, începand cu Iliescu și terminând cu ultimul în funcție. Am spus-o și am s-o repet până se va găsi cineva, întâmplător sau nu, dintre factorii de decizie din România care să identifice PRIORITĂȚILE acestei națiuni. După umila mea părere acestea sunt : EDUCAȚIA, SĂNĂTATEA, APĂRAREA ȚĂRII ȘI BUNĂSTAREA POPORULUI. De asemenea, TREBUIE să găsim un model de societate, pe care să-l implementăm în Romania, care să nu mai permită atâtea abateri de la LEGE. Nu trebuie să privim peste oceane, ci doar să ne aruncăm privirea spre Nordul Europei, poate găsim ceva, adaptabil filonului nostru latin, care să ne scoată din marasmul în care ne-au adus TICĂLOȘII care ne-au condus până acum. Eu nu mai vreau să stăm în fața televizorului și să-i înjurăm pe conducătorii noștri, ori de câte ori, nu ne convin prostiile pe care le fac. Am văzut pe această rețea de socializare, un grup de tineri revoltați de ce se întâmplă în țara noastră . Foarte bine! Numai că, nu ajunge atât. Trebuie să ne revoltăm în stradă, pentru că NE-AM CÂȘTIGAT ACEST DREPT, CU PREȚUL JERTFEI TINERILOR CARE AU MURIT ÎN DECEMBRIE 1989. Îmi place să cred că majoritatea dintre cetățenii acestei țări (mă refer și la maghiari, rommi și celelalte minorități) gândesc ca și mine. Dacă este așa, haideți să ne dăm mâna, peste ce ne desparte, și să reconstruim România. S-o facem, așa cum au visat-o înaintașii noștri, DEMOCRATĂ ȘI PROSPERĂ.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu