Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 18 mai 2014

DESPRE VIATA, PUR SI SIMPLU...

A murit mama ! In 11 iunie, anul acesta, ar fi implinit 89 de ani. Dar, pentru copii, varsta mamei nu are nici o importanta, ei ar dori ca MAMA sa traiasca vesnic si, sa-i ocroteasca mereu. Din pacate, NIMENI nu primeste dispensa de la Dumnezeu pentru ca triada : ” Te nasti, traiesti si mori !” sa fie incalcata. Stie EL, mai bine decat noi, de ce se intampla toate acestea. Ma uitam la ea, cum statea in sicriu, parca dormea si, ma asteptam, in fiecare clipa, sa deschida ochii si sa ma intrebe, ca de fiecare data, cand ma duceam acasa : ”Ce faci dragul mamei!” In schimb ”am vorbit” eu cu ea si, i-am spus lucruri frumoase, i-am repetat, asa cum am facut-o si cand traia, ca o iubesc si ca, acest sentiment va dainui pana dincolo de timp. I-am multumit pentru educatia pe care mi-a dat-o, pentru tot ce a facut pentru mine ca sa ajung un om de nadejde al societatii. Ea si-a facut pe deplin datoria pe acest pamant. A nascut 6 copii (din care mai suntem 5),  pe care a reusit, cu eforturi imense, sa ne  trimita, pe fiecare, la cate o scoala, pe masura talentelor noastre individuale. Astazi, suntem toti la casele noastre, cu copii si, unii, cu nepoti de care era tare mandra. Chiar daca stiu toate aceste lucruri, inca nu ma pot impaca cu gandul ca MAMA nu-mi va mai vorbi NICIODATA. De fapt, aici este marea tristete si parere de rau ca, cei dragi noua care mor, NICIODATA  nu vor mai putea sa ne vorbeasca, sa ne zambeasca, sa ne imbratiseze etc. Aici este MARELE MISTER ! Sunt foarte trist !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu