Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 6 noiembrie 2013

PENTRU CE ATATA "ZBATERE"?

De multe ori m-am intrebat, de ce unii oameni sunt atat de inversunati, lacomi, rai, egoisti etc. Uitati-va in istoria omenirii si observati, cate lupte si razboaie au avut loc, intre oameni, pentru niste motive care tineau, de cele mai multe ori, de partea materiala a existentei. Ce avem noi, oamenii, in zestrea noastra genetica de ne "razboim" pentru "a avea", cand stim cu totii, ca atunci cand murim, nu luam nimic cu noi, pe lumea cealalta !? De ce nu am putea fi mai morali ? Eu nu pot sa raspund la aceasta dilema si, voi pleca, in calatoria prin eternitate, cu acest amar in suflet. Am incercat sa ma "amagesc" cu acel aforism de pe frontispiciul blogului meu, aforism care-mi apartine, dar nu cred ca acesta este raspunsul complet. Profesorul meu de filozofie, ne spunea noua studentilor, ca exista posibilitatea chirurgicala, ca sa se intervina asupra genei violentei la om si, sa devenim mai putin periculosi !? Poate ca se va intampla candva, undeva, acest lucru dar, dilema va ramane,  pentru ca nu poti sa operezi miliarde de oameni !? Si-atunci, trebuie sa existe o alta solutie, care sa ne faca mai rationali, mai apropiati de spiritul divinitatii care ne-a creat. Am mai spus-o, de multe ori : Omul trebuie CONDUS ! Adica, cu alte cuvinte, nu poti sa lasi la voia intamplarii, dezvoltarea speciei umane numai de dragul acestui concept  numit DEMOCRATIE ( depasit, dupa parerea mea). Haideti sa vedem ce se intampla intr-o familie. Face fiecare ce vrea? ( Evident ca ma refer la familii responsabile, nu la cele care traiesc, ca niste vietuitoare obisnuite). Si-atunci, daca in "celula de baza" este ordine, si la nivel macro trebuie sa se intample acelasi lucru. Cuvintele cheie, in tot acest concept trebuie sa fie dragoste, ordine, munca,  curatenie, altruism, solidaritate etc. Nu mai putem trai amagindu-ne, ca suntem intr-o democratie, cand de fapt suntem, in cel mai aprig haos.  Din pacate, ne lasam condusi de semeni de-ai nostri care, prin metode care tin mai mult, de Cel Rau decat de Divinitate, s-au cocotat in fruntea comunitatilor, pana la cel mai inalt nivel si, de-acolo, revarsa asupra noastra, a celor multi si fara de putere, tot raul care colcaie in sufletele lor.  Este timpul sa ne trezim si, sa reinvatam sa traim in spiritul celui care ne-a creat. Pentru aceasta trebuie sa punem in fruntea noastra, conducatori responsabili, OAMENI  cinstiti care sa se daruiasca semenilor lor, nu pentru o recompensa materiala ci, din dragoste pentru Dumnezeu.
  TREZITI-VA !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu