Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Dupa 22 de ani...

Dupa 22 de ani,parafrazandu-l pe un mare scriitor, nici macar nu am ajuns la nivelul de trai din 1989! Si eu ma intreb ca prostul, de ce am mai facut schimbarea? De ce am distrus Tara? Pentru ce? Doar ca sa intram in NATO si in UE? Daca doar pentru atat, eu ma declar profund dezamagit. Analizandu-mi viata, constat cu stupoare ca am facut parte dintr-o generatie de sacrificiu. Gandindu-ma la parintii mei, constat acelasi lucru. Copilul meu face si el parte acum, dintr-o generatie de sacrificiu! Chiar ca-i de rasul curcilor. Chiar nu reusim, noi ca popor, sa iesim din marasmul asta cu forte proprii? Avem atatia tineri inteligenti care lucreaza pentru tot felul de companii straine, prin lumea larga si, fara sa exagerez, sunt in TOP TEN. Si-atunci! Ce blestem s-a abatut asupra acestui neam, de nu putem sa ne tinem copii acasa si sa construim tara aceasta frumoasa? Basca, pe deasupra, mai ne da necuratul si un conducator ca cel de-acum, si dezastrul este aproape gata. Paradoxal, Ceausescu cu putinele clase pe care le-a avut, a reusit sa dea de munca la milioane de oameni iar "desteptii" de astazi(nu reusesti sa le citesti CV-urile de-atatea facultati, mastere si doctorate pe care le au) nu reusesc sa tina in frau somajul, deficitul bugetar, inflatia, etc. Ce sa mai vorbin de locuri de munca pentru milioane de oameni! Discutam in fiecare zi, de 22 de ani, la televizor, tot felul de probleme da, de facut ceva concret, cand mai facem? Mai in gluma, mai in serios, cred ca cineva "ne cam spala creierele cu televizorul". Ne tine "ocupati" cu tot felul de probleme, dealtfel interesante, care se dezbat la televizor si noi "fraierii" nu realizam, ca ei de fapt, distrug TARA. Treziti-va, tineret al acestei tari! Nu-i mai credeti pe acesti venetici, care pentru un comision, isi vand si parintii. Apropo! Cand veti ajunge, vreunul dintre voi parlamentar (sau poate discutati cu parlamentarul vostru), sa initiati o lege pentru scoaterea acestui comision din tranzactiile care au ca scop privatizarea. Ganditi-va, ca Romania a fost distrusa, si pentru acest comision! Nu-i absurd? Sa-ti vinzi tara pentru niste bani! Daca cineva va dori sa faca vreodata dreptate in tara noastra, ar trebui sa ia fiecare privatizare in parte si sa analizeze toate aspectele legate de acest transfer de proprietate. Sunt convins, ca vor mai trebui infiintate puscarii, pentru a-i incape pe toti banditii acestia, care acum circula printre noi, cu tot felul de masini scumpe si stau in niste "viloaie" inestetice ca si caracterul lor mizerabil. Am citit intamplator unele articole scrise, la vremea lor, de Eminescu si Eliade, care criticau societatea in care traiau, mai bine zis, clasa politica de la acea vreme. Cautati si cititi si voi, si o sa va cruciti cata asemanare este cu cea din zilele noastre. Concluzia? Este nevoie de un nou tip de societate, care sa-i incurajeze pe cei harnici, pe cei cu initiativa, pe cei morali, pe cei destepti, pe cei patrioti si sa-i ingradeasca pe cei necinstiti si imorali.
Ma veti intreba: "Pe ce lume traieste omul asta!". Aveti dreptate, este prea frumos ca sa fie adevarat, ce vreau eu. Daca Dumnezeu nu ar fi atat de suparat pe noi, asa ar trebui sa aranjeze lucrurile. Numai ca, din pacate, mai trebuie sa rabdam inca ceva vreme pentru a indrazni sa-i cerem, in genunchi, sa-si intoarca privirea si vrerea catre noi, oamenii. DOAMNE, da-ne putere, sa putem rabda pana atunci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu