Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

joi, 8 decembrie 2011

Am facut mai demult...

Am facut mai demult, datorita efortului fizic foarte intens, o intindere musculara care m-a determinat sa merg, cam o luna de zile, schiopatand. Atunci am realizat, cat de important este sa poti merge pe picioarele tale. M-am vindecat si, am uitat, pe moment, de acel episod din viata mea. Uneori mi-aduc aminte de el, cand aud pe unii si altii vaicarindu-se de tot felul de lucruri sau, cand vad sau aud de semeni de-ai mei, cu fel de fel de dizabilitati. Ei, saracii ce sa mai zica! La cei apropiati mie, le spun ca, cel mai important lucru pe lumea asta, este sanatatea. Restul lucrurilor se pot rezolva mai bine sau mai putin bine, mai devreme sau mai tarziu. Important este sa fim sanatosi sau cel putin, sa putem sa ne descurcam singuri, in tot ceea ce inseamna viata de zi cu zi. Stiu ca atunci cand esti "in activitate"(nu esti la pensie) "te duce valul" si practic, nu ai timp sa te mai gandesti la asemenea probleme. Doar in momentele cand intri in contact direct sau prin intermediul celor dragi, cu asemenea intamplari nefericite, legate de starea de sanatate sau integritate fizica, te trezesti un pic la realitate, dupa care iarasi uiti, luat de valul problemelor de la serviciu, de-acasa, etc. De aceea este bine sa va faceti timp, din cand in cand, sa "va opriti" din acest zbucium si sa va intrebati, in sinea voastra, de unele, de altele. Eu, cand eram in activitate (acum sunt pensionar), ma surprindeam, intrebandu-ma in gand: "Dar eu, unde ma grabesc asa?" Uneori, chiar ma grabeam, la propriu, fara rost. Eram ca o furnica, intr-o continua miscare. Cand veti merge in natura, cautati un musuroi de furnici, si uitati-va la acele fapturi. Asa suntem si noi oamenii, intr-o continua miscare, cu sau fara rost. Dar cine mai stie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu