Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 24 august 2016

OPERAȚIUNEA ”BURTA JOS” 7



M-am câtărit și am slăbit doar... 300gr. deoarece, nu am fost în fiecare zi la alergare, din motive obiective și, am respectat regimul alimentar... pe sărite! Trebuie să fiu mai exigent și, să respect strict ceea ce mi-am propus. Important este că regimul acesta de slăbit funcționează, așa cum v-am scris la începutul programului. Este unul din cele mai sănătoase regimuri de slăbit, care nu are urmări pe planul sănătății fizice sau psihice.
Mai trebuie să știți că, nu este obligatoriu să alergați, dacă nu puteți. Este eficient și mersul pe jos(într-un ritm mai alert) cu condiția, să transpirați. Respectați cu strictețe consumul de pâine și dulciuri. 1-2 felii de pâine neagră, graham, integrală(în niciun caz albă) pe zi, iar zahărul înlocuit cu mierea de albine, bineînțeles, consumată, și aceasta, cu moderație.
Vă doresc multă sănătate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu