Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

luni, 29 august 2016

MURĂTURI

Am aflat un pont de la un producător de legume și vi-l spun și vouă, celor carora vă place să vă gospodăriți singuri și, să mâncați murături ca ”la mama acasă”. Cică, dacă vrei să nu facă floare murăturile pui, la sfârșit, înainte să închizi recipientul, pentru a începe ”murarea”, 1-2 crenguțe de busuioc. Eu am pus la murat niște castraveți, la borcan de 3 litri și, voi vedea dacă informația este corectă?! În fond nu am nimic de pierdut. Pentru că, în fiecare an, murăturile mele făceau floare și, dădeam vina pe temperatura mai ridicată unde ”depozitam” butoiul(borcanele) cu murături. Voi vedea la iarnă?! Și, încă ceva, dacă vreți să alungați insectele, din locurile pe unde stați, înconjurați-vă de mentă și de busuioc, fie în ghivece sau plantate în pământ. Vă doresc spor la treabă!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu