Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

miercuri, 27 iulie 2016

OPERAȚIUNEA ”BURTA JOS” 6

Am fost în concediu ! Am încercat să respect regulile alimentației sănătoase (în sensul combinațiilor, consumului de pâine, dulciuri etc.) dar, am făcut abuz la... diversitate și,  credeți-mă pe cuvânt...am fost la ”all inclusive” !? Cu toate acestea, ia uitați-vă la cântar !? ”Am luat” doar... 200 grame !? Gata! De mâine încep programul. Și, încă ceva. Dimineața beau o cană cu apă caldă, cu o felie de lămâie stoarsă în ea. Ajută la slăbit ! De asemenea, pentru că au ”apărut” prunele, după o oră de la... ”apă cu lămâie” mănânc 5-6 prune pe stomacul gol. Toate fructele și legumele de culoare neagră, roșie, vișinie, închise la culoare, în general, sunt mai bune decât cele de alte culori. Vă doresc multă sănătate și, vacanță plăcută, pentru cei care, sunteți în această situație.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu