Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 13 februarie 2016

MODELUL POLONEZ

Recunosc că, nu cunosc prea multe despre Poporul Polonez dar, așa după câteva informații, sporadice, pe care le-am întâlnit în lecturile mele, mi-am dat seama că este O NAȚIE DE TOATĂ ISPRAVA. De ce noi, Poporul Roman nu putem fi la fel !? Nu ne trebuie dacât un pic de  mândrie și, o poziție verticală, la propriu dar, și la figurat. Păi cum să avem asemenea abordări dacă ( revin obsesiv la, necesitatea existenței conducătorilor autentici), nu avem conducători adevărați? Cu cine să fii vertical, cu unul pe care-l cheamă, ca pe antonimul cuvântului ”frică” !? Ăștia care tot încercă, să distrugă definitiv Romania (uneori le și reușește, parțial), sunt și lași, precum cățelul ala mic care latră atat de tare, doar în prezența unui dulău, care-i prieten, altfel, schelălăie atat de jalnic încăt, ți se face milă de el. Altfel, dacă ar fi fost curajoși, cei care au bulversat societatea românească, și-ar fi declinat identitatea cu nume, prenume și poziția în societate, in documentul pe care l-au făcut public, privind reforma în învățământ. Și ca să nu răman dator (sau să nu uit, din cauza bătrâneții), o să vă spun și de ce am abordat acest subiect. În Polonia au avut loc alegeri și, a venit la putere un alt partid. Ce credeți că a făcut acel partid, imediat ce a luat puterea !? A SCHIMBAT TOATE CONDUCERILE, DE LA INSTITUȚIILE IMPORTANTE DIN POLONIA !? Că nu a greșit, s-a observat imediat  pentru că U.E. s-a autosesizat și, la chemat ”la ordine”, pe liderul polonez. Acesta s-a dus și, I-A ÎNFRUNTAT, CU DEMNITATE. Și, nu pot să nu mă gândesc la Premierul Ponta care, chemat și el ”la ordine” s- a comportat exact cum, din păcate, a spus băsescu (minusculele sunt intentionate) : ca un pisic !? Nu pot să nu mă gândesc, ce-ar fi însemnat pentru Romania, un comportament demn al lui Ponta !?  Trebuie sa subliniez, că nu cunosc care este orientarea politică a acelui partid din Polonia și, nici nu mă interesează. Am vrut doar, să scot în evidența, demnitatea acelui conducător de țară !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu