Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

sâmbătă, 24 septembrie 2011

Am descoperit...

Am descoperit, intamplator, o reclama. O reclama cu un batran, fiul sau, un caiet cu amintiri si... un fluture. La inceput, cand aparea aceasta reclama, din cauza ca nu-mi plac reclamele din principiu, schimbam postul tv. Ulterior, fiind contrariat, pentru ca nu intelegeam de ce fiul batranului se enerveaza pe tatal sau (vorbesc de personajele din reclama), am vizionat cu atentie reclama de la inceput si pana la sfarsit si, la final, eram cu ochii in lacrimi! Cata intelepciune poate avea, pana si o banala reclama! Emotionant! Merita s-o vedeti si voi. Mi-aduc aminte de baiatul meu cand era mic. Ce scump era! Cand intram in casa, venind de la serviciu, imi sarea in brate si-si incolacea manutele lui de gatul meu. Chiar daca eram obosit si, credeti-ma, eram tare obosit, pentru ca atunci aveam o munca unde trebuia sa depun un efort fizic foarte mare, aproape instantaneu imi disparea toata oboseala! Pentru ca-l iubeam enorm! Mi-e dor de acele vremuri! Chiar daca trebuia sa ma scol, in fiecare dimineata, la ora 05.00 ca sa-i cumpar lapte, apoi, sa-l duc pe la 06.30 la cresa si la 07.00 sa plec cu autobuzul, sapte kilometri, pana la serviciu, nu simteam oboseala sau, chiar daca o simteam, eram raplatit cu dragostea lui, pe care mi-o arata in fiecare clipa. Era o compensatie minunata! Daca am ramas cu ceva din viata mea si as dori sa impartasesc si altora, aceasta este dragostea. Nimic nu este mai important, in afara de sanatate, ca dragostea, in toate formele ei(dragostea pentru Dumnezeu, parinti, sotie, copil, frati,etc). Daca omenirea se va salva pana la sfasitul veacurilor, o va putea face doar prin dragoste, altfel haosul se va asterne, ca o mare tacere, peste univers.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu