Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

vineri, 24 decembrie 2010

Ganduri...

Am iesit la pensie acum cativa ani in urma. Am iesit mai devreme, deci anticipat, vrand sa vad cum este sa privesti viata "de pe margine" sau "din tribuna". Trebuie sa recunosc ca atunci cand eram in serviciu simteam "utilitatea" mea. Eram respectat, cautat de colegi, uneori "periat" pentru minuscula mea "putere", intr-un cavant, in general, "ma simteam bine". In acelasi timp, nu puteam sa fac nimic impotriva "curentului". Trebuia sa merg doar in directia hotarata de "sistem". Acum sunt "pe margine" si degeaba observ anomaliile care se intampla in jurul meu, degeaba ma revolt de ce se intapla rau in societate, degeaba "strig", ca nu ma aude nimeni. Sunt ca la un meci de fotball unde vad ca un jucator sau mai multi nu dau randament, iar eu "spectator" nu pot sa fac nimic. Ma framant, ca si altii ca mine, si ramanem dezamagiti ca "antrenorul" nu-i schimba pe cei care nu sunt in forma. Deci, pana la urma, "antrenorul" este vinovat,nu! Si-atunci haideti sa reglementam shimbarea "antrenorului". De ce sa-l mentinem in functie daca el nu da randament! Nu-i normal ca un patron, dupa ce angajeaza pe cineva si acela nu este competent sa-l schimbe? Daca la nivel micro este reglementat si este posibil asa ceva, trebuie sa se poata si la nivel macro. Avem atatia oameni competenti, in toate domeniile de activitate, si noi suntem condusi de niste "neica nimeni". Nu este absurd? Haideti sa intram in normalitate. Haideti sa ne gandim de mai multe ori, atunci cand ne dam votul la alegeri. Daca, prin absurd, nu ne place nici un "competitor" atunci putem anula votul, pentru a inlatura posibilitatea stampilarii buletinelor ramase nefolosite, in favoarea unui partid sau altul. Sta in puterea noastra sa ne alegem conducatorii. Daca nu vom avea conducatori competenti, NICIODATA nu vom trai mai bine. Uitati-va ce se intapla in tarile cu democratii consolidate. Acolo pentru orice greseala facuta de "conducatori", acestia isi dau demisia. Amintiti-va de Presedintele Germaniei care si-a dat demisia, pentru niste consideratii, facute intr-un cadru restrans. Le place sa se raporteze la aceste tari(ma refer la conducatorii nostri), numai atunci cand le convine, cand nu, fac apel la solidaritate, intelegere, etc. Eu unul m-am saturat de EI. VREAU SA TRAIESC INTR-O TARA NORMALA!. Si voi face tot ceia ce depinde de mine, adica voi vorbi, voi scrie, ori de cate ori voi avea ocazia, pentru a lamuri si pe altii ca PUTEM schimba ceva in tara noastra, daca nu pentru noi, cei care avem o varsta, cel putin, pentru urmasii nostri.(va urma)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu