Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 9 mai 2010

Eu nu mai inteleg nimic!

L-am ascultat pe Presedintele Basescu si nu-mi venea sa cred, de cat tupeu dadea dovada. Vorbea de parca, si-a inceput acum mandatul, dupa o guvernare dezastruoasa a unui partid profund antinational. Cat de calm poti sa ramai, cand auzi pe seful statului tau, ca acuza de dezastrul tarii, indirect , pe toti cei care sunt platiti din bani publici. Domnule Presedinte, noi v-am ales ca sa conduceti acesta tara si sa vegheati, impreuna cu guvernul, ca statul sa "functioneze" normal. De ce nu v-ati indeplinit atributiunile de serviciu? De ce nu ati intervenit atunci, cand ati aflat, ca se "umfla" schemele institutiilor statului? De ce ati lasat sa se cheltuie banii, din imprumutul de la F.M.I., fara noima? Parca spunea-ti ca vor fi ca "o centura de siguranta"! Am cheltuit noi banii, sau cei pe care ii mentineti acum la putere! Chiar nu va dati seama ca ne jigniti inteligenta? Ce vina au pensionarii? Ce vina au somerii? Ce vina au acei bugetari, care isi fac datoria cu varf si indesat(nu ma refer la cei, care au fost angajati, pe baza de apartenenta de partid)? Nu observati, cat de penibila este toata aceasta explicatie, pe care va doriti ca NOI s-o digeram? Va spun cu toata sinceritatea, ca explicatia dumnevoastra, NE STA IN GAT!
Aveti curajul acum, sa mai dati piept, cu ochii plinsi ai pensionarilor? Dar cu ochii tristi ai somerilor, aveti curaj sa dati piept?
Mi-e mila de dumneavoastra! NU NE MERITATI! Ati avut sansa istorica, sa modernizati statul. Din pacate, ati pierdut acesta sansa. Oamenii va vor tine minte, ca pe presedintele, care s-a substituit guvernului si a aprobat curbe de sacrificiu, pe spinarea pensionarilor si a bugetarilor, care in marea lor majoritate, traiesc de pe o zi pe alta.
Oare mama dumneavoastra, ce v-ar spune, intre patru ochi?
Mi-e rusine ca v-am votat (in primul mandat)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu