Lista mea de bloguri

Totalul afișărilor de pagină

marți, 9 martie 2010

Declaratii de dragoste

Esti atat de frumoasa, incat as sta o eternitate, doar sa te privesc!

Esti precum soarele dincolo de nori. As vrea sa pot patrunde, printre norii privirii tale, si sa ma incalzesc la caldura sufletului tau!

Cand ti-am intalnit privirea m-am cutremurat de-atata frumusete! Erai chiar TU, cea pe care o visam, in noptile pline de asteptarea dragostei!

Mi-e dor de tine in fiecare clipa. Si cand suntem alaturi, mi-e dor. As vrea ca noptile sa fie clipa, sa pot ca sa ma satur, de lumina ochilor tai!

Daca exista eternitate, cu tine as vrea sa o strabat!

Pacea din sufletul meu tie ti-o datorez. M-ai facut sa iubesc viata, pe care o credeam atat de cernita. Nu am cuvinte sa-ti multumesc, pentru dorul de tine!

Cand te privesc, mi-aduc aminte de frumusetea florilor primavara. Atat de frumoasa esti!

Mai tii minte cand ne-am intalnit? Erai, ca o raza de soare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu